Створюємо майбутнє разом!
Приєднуйтесь до нашої компанії, розвивайтесь разом з нами та отримуйте море яскравих емоцій під час роботи, навчання та корпоративних подій.
Аналітик з продажу
Якщо ти:
Знаєш мови SQL і здатний робити запити до баз даних;
Знаєш методологію розробки ПЗ;
Досвід роботи з 1С-кодом буде плюсом;
Досвід роботи з CMS-системам або розробка модулів під них буде перевагою.
Обов’язки:
✔ Збирати та документувати первинну інформацію та проектні вимоги;
✔ Аналізувати отриману інформацію, визначення умов та залежностей реалізації, до рівня окремих задач розробникам;
✔ Займатись супроводом розробки рішень на усіх етапах від формалізації вимог до тестування та передачі у супровід.
✔ Створювати детальні вимоги з урахуванням поточних та потрібних методів, формалізація технічних вимог у вигляді User Story, Use case;
✔ Створювати діаграм, інших схем та документів;
✔ Аналізувати дані з БД, що потрібні в процесі підготовки ТЗ ;
✔ Займатись підготовкою технічної документації або внесенням змін після реалізації.
✔ Виконувати супровід впроваджених рішень, консультація та підтримка користувачів;
Менеджер з продажу
Якщо ти:
Маєш хоча б мінімальний досвід роботи у продажах B2B та B2C;
Працюєш на результат та хочеш, щоб твій дохід залежав від тебе;
Ви вільні від стереотипів, що продажі — це про «втюхати» або «впарити»;
Ви доброзичливі, емоційно стійкі і вмієте орієнтуватися в нестандартних ситуаціях та любите спілкуватися з людьми.
Обов’язки:
✔ Здійснювати дзвінки клієнтам, які зацікавлені в нашому продукті;
✔ Презентувати послуги, що надає компанія у сфері розробки звітності та аналізу даних.
✔ Виявляти потребу потенційних клієнтів;
✔ Виконувати щоденний KPI по хвилинах;
✔ Пошук нових клієнтів та нових ринків збуту;
✔ Активна робота з клієнтами, проведення презентацій;
✔ Працювати за системою компанії, яка автоматизовано веде облік своїх результатів конвертуючи ваші хвилини у гроші, з мотивацією заробляти більше.
Акаунт-менеджер
Якщо ти:
Впевнений користувач соц. мереж, меседжерів та інтернет ресурсів;
Відмінні комунікативні навички та творчий підхід до вирішення завдань;
Базові знання офісних програм (Word, Excel).
Обов’язки:
✔ Керувати профілем компанії;
✔ Створювати та редагувати контент для соціальних мереж;
✔ Відповідь на коментарі та повідомлення в соціальних мережах та меседжерах;
✔ Аналіз і стратегія контенту;
✔ Генерація креативних ідей для просування та підсилення іміджу бренду;
✔ Робота з графічними редакторами, базові навики ретуші та графічного дизайну;
✔ Аналіз конкурентів.