Створюємо майбутнє разом!

Аналітик з продажу

Якщо ти:

Знаєш мови SQL і здатний робити запити до баз даних;
Знаєш методологію розробки ПЗ;
Досвід роботи з 1С-кодом буде плюсом;
Досвід роботи з CMS-системам або розробка модулів під них буде перевагою.

Обов’язки:

✔ Збирати та документувати первинну інформацію та проектні вимоги;
✔ Аналізувати отриману інформацію, визначення умов та залежностей реалізації, до рівня окремих задач розробникам;
✔ Займатись супроводом розробки рішень на усіх етапах від формалізації вимог до тестування та передачі у супровід.
✔ Створювати детальні вимоги з урахуванням поточних та потрібних методів, формалізація технічних вимог у вигляді User Story, Use case;
✔ Створювати діаграм, інших схем та документів;
✔ Аналізувати дані з БД, що потрібні в процесі підготовки ТЗ ;
✔ Займатись підготовкою технічної документації або внесенням змін після реалізації.
✔ Виконувати супровід впроваджених рішень, консультація та підтримка користувачів;

Менеджер з продажу

Якщо ти:

Маєш хоча б мінімальний досвід роботи у продажах B2B та B2C;
Працюєш на результат та хочеш, щоб твій дохід залежав від тебе;
Ви вільні від стереотипів, що продажі — це про «втюхати» або «впарити»;
Ви доброзичливі, емоційно стійкі і вмієте орієнтуватися в нестандартних ситуаціях та любите спілкуватися з людьми.

Обов’язки:

✔ Здійснювати дзвінки клієнтам, які зацікавлені в нашому продукті;

✔ Презентувати послуги, що надає компанія у сфері розробки звітності та аналізу даних.

✔ Виявляти потребу потенційних клієнтів;

✔ Виконувати щоденний KPI по хвилинах;

✔ Пошук нових клієнтів та нових ринків збуту;

✔ Активна робота з клієнтами, проведення презентацій;

✔ Працювати за системою компанії, яка автоматизовано веде облік своїх результатів конвертуючи ваші хвилини у гроші, з мотивацією заробляти більше.

Акаунт-менеджер

Якщо ти:

Впевнений користувач соц. мереж, меседжерів та інтернет ресурсів;
Відмінні комунікативні навички та творчий підхід до вирішення завдань;
Базові знання офісних програм (Word, Excel).

Обов’язки:

✔ Керувати профілем компанії;

✔ Створювати та редагувати контент для соціальних мереж;

✔ Відповідь на коментарі та повідомлення в соціальних мережах та меседжерах;

✔ Аналіз і стратегія контенту;

✔ Генерація креативних ідей для просування та підсилення іміджу бренду;

✔ Робота з графічними редакторами, базові навики ретуші та графічного дизайну;

✔ Аналіз конкурентів.

    Відправити резюме